Selamat mengunjungi ke Laman Blog Kami.. Kami amat mengalu-alukan kehadiran anda ke Laman Blog Kami...

Thursday, June 2, 2011

Bila di rumah..

Posted by [ Z U L I E ] 1:57 PM, under | No comments

Salam..
my entry today is ..bila di rumah..
What are you doing right now??
a) eating
b) surfing the internet especially facebook??
c) sleeping
d) travelling

huh...which one is your answer?
eating? i like to eat very much..asyik makan je.ye la, bila cuti ni la balas dendam makan macam-macam..

surfing the internet especially facebook?ada la gak surf, tapi jarang..bila dah kat rumah memang jarang surf walaupun internet sangat laju di rumah tercinta..lebih laju berganda-ganda dari Penang..sebab bukan aku yang selalu surf bila kat rumah..modem ada orang lain yang guna..aku suka lagi tengok TV..

sleeping?tidur...zzz..suka tidur, mestilah..siang-siang dah jarang nak tidur-tidur..hehe

travelling?ada ke aku travel gi mana-mana??balik dari penang ke pahang tu travel gak kan??hahha..xde gi mana-mana pun..

cuti ni banyak memenuhi undangan orang kawen..asyik gi orang kawen je..ye la, cuti sekolah..di kesempatan ni aku nak ucapkan Selamat pengantin baru kepada mana-mana bakal pengantin yang nak kahwin..semoga bahagia hingga ke akhir hayat~~

Related Posts with Thumbnails

Tags

Blog Archive

Archive