Selamat mengunjungi ke Laman Blog Kami.. Kami amat mengalu-alukan kehadiran anda ke Laman Blog Kami...

Friday, September 18, 2009

arini balik pahang!!!

Posted by [ Z U L I E ] 1:40 AM, under | 1 comment


jeruk dr penang tok semua..heheh..bakal dibawa ke pahang


Akhirnye..selepas beberapa hari menunggu.Aku balik arini..tp malam la...Hostel Pala ni pn dh sunyi..semua org dh balik..Roomate aku pn dh nk balik bahau,Negeri Sembilan nnt..kol 1.30pm..huhu..sabar Zulie..Ni lah first time aku balik pahang naik kereta.kalau x aku mst balik bas or kereta api..lega la abg aku dapat kerja kt Seberang jaya, Pulau Pinang..walaupun die kt seberang n aku kat pulau..xpe la.as long as ade gak adik beradik kt penang.Aku balik pas abg aku abis keje kol 5..Harap2 x jam sgt..huuh..boleh ke x jam???mustahil gak..aku ni pulak x packing abis lagi..macam mane???nnt ktorg buka puasa kt dalam kereta je la..Harap selamat sampai ke Raub, pahang yang tercinta.muah

1 comments:

sdp la jeruk ni..nnt nk mkn..yummi

Post a Comment

komen la yang boleh membina dan membantu ye...

Related Posts with Thumbnails

Tags

Blog Archive

Archive