Selamat mengunjungi ke Laman Blog Kami.. Kami amat mengalu-alukan kehadiran anda ke Laman Blog Kami...

Thursday, September 17, 2009

budak kelas aku...4 sned 1

Posted by [ Z U L I E ] 2:05 AM, under | No comments


macam2 aksi




ms kelas Teknologi Maklumat ( TM )




aku ngan fariezza ms kelas seni




4 sned 1


Dah pukul 2 pagi...xdpat nk tdo..ape lg..on9 la..report SBE kene anta esok ( Kelab n persatuan )..lega la aku dh siap..printer lak x wat hal..Baik sungguh printer ni ngn aku...ntah mcmne la tibe2 dpt idea nk cite pasal keas aku..4 sned 1..bukan kelas budak sek...ktorg ni bakal guru..ceh,going to be a teacher..science teacher???cannot believe it?better u all believe it...xramai pn dlm sekelas..18 org je..happening..kursus aku ni 5 taun setengah..so,lame la ngn diorg..lebih lame ngn kwn2 sekolah menengah...9 lelaki,9 perempuan..mmg lawa no...mcm2 jenis perangai budak kelas aku ni...ade yg kecoh,ade yg ske gelak n mcm2 lg la..tp smua ok2...ada la gamba budak2 kelas aku yg au nk tunjukkan ni......

0 comments:

Post a Comment

komen la yang boleh membina dan membantu ye...

Related Posts with Thumbnails

Tags

Blog Archive

Archive