Selamat mengunjungi ke Laman Blog Kami.. Kami amat mengalu-alukan kehadiran anda ke Laman Blog Kami...

Thursday, September 17, 2009

dragon fruit rumah aku....yummi

Posted by [ Z U L I E ] 11:33 PM, under | No comments


nk kongsi buah durian yg abah aku tanam...hasilnya membanggakan...sedap n lazat..yummi




buah dragon fruit yg dh masak..bakal dipetik




inilah poko dragon fruit yg abah aku tanam....sayur-sayuran pun ade kt rumah aku..



Tgh nk raya ni,tbe2 aku terfikirkan dragon fruit...korang suke ke makan dragon fruit?atau lebih dikenali dgn buah naga..Dulu, aku x suka mkn dragon fruit..tp,skrg ni aku dh mula suka mkn dragon fruit...salah satunye sbb my sweet person ajar aku mkn...hehhe...mula2 susah gak,tp dh lama2..sdp buah naga ni!!!Rumah aku pn ade pokok buah naga ni..abah aku yg tanam...menjadi..walaupun ambil mase bertahun nk masak..hahah...as long as berbuah la dragon fruit tu...ade gak hasilnya...ktorg bersyukur sbb mak abah aku suka menanam...sayur n buah-buahan ade je kt umah aku....jadi aku nk tunjukkan pokok n buah dragon fruit kat rumah aku...

0 comments:

Post a Comment

komen la yang boleh membina dan membantu ye...

Related Posts with Thumbnails

Tags

Blog Archive

Archive