Selamat mengunjungi ke Laman Blog Kami.. Kami amat mengalu-alukan kehadiran anda ke Laman Blog Kami...

Friday, September 18, 2009

facebook je...

Posted by [ Z U L I E ] 12:51 AM, under | No comments


contoh facebook aku ( zuliyana hassan )


Dulu, orang ramai cbuk demam friendster, hi5, myspace...skrg ni orang ramai aktif ngan facebook..termasuk la aku...cari je www.facebook.com...ape lagi join la..banyak kwn yg kte dpt..boleh tau info or gambar2 terbaru kawan..ade juga yang join facebook sebab nk main game mcm poker dll..aku ni biase je ngan facebook..suka gak tengok gambar kwn2...klu nak tengok facebook aku,taip la emel aku ni: zuliyana_88@yahoo.co.uk

0 comments:

Post a Comment

komen la yang boleh membina dan membantu ye...

Related Posts with Thumbnails

Tags

Blog Archive

Archive