Selamat mengunjungi ke Laman Blog Kami.. Kami amat mengalu-alukan kehadiran anda ke Laman Blog Kami...

Friday, September 18, 2009

lepak kat JPJ Seberang Jaya

Posted by [ Z U L I E ] 1:14 PM, under | No comments

Ingatkan lepas kerja br abg aku amik aku kt maktab..Rupenye kol 12 die dh amik aku..Hehe..betul2 di luar jangkaan.Dah la dgn x abis kemas lg..tp,aku bukannye bawak byk sgt brg..aku bawa balik printer Epson yg lama ngn ink..saja nk tinggal kt umah..sbb aku dh ade 1 printer HP kt bilik...dapat gak mengurangkan brg kt bilik aku..=p.Dari maktab aku ke JPJ Seberang Jaya ni xlah jauh sgt..lega la x jam...Abang aku suruh aku lepak kt surau perempuan je.Ye la,hari ni kan hari Jumaat.So,die nk g masjid tok sembahyang Jumaat.Legalah aku ade laptop n broadband.ape lagi,surf la sambil dgr lagu raya..Masyuk!!!ble aku msk surau ni tadi,gelap je..rupenye ade 2 org perempuan tgh sedap tidur..aku pn tgkap la gamba diorg..tp gelap la gamba coz x guna flash.nanti terjaga la plak diorg..Dah la tangkap x minta kebenaran..hahah..memang la diorg tidur sebab ade aircond..mmg x sedar diri la..Ble abg aku abis kerja kol 5 nanti br ktorg gerak balik ke Pahang.kakak aku, Sue dah nk sampai umah.Yang lain akan sampai malam ni termasuk la ktorg dr Penag.Abg sulong aku balik esok pagi..Meriah la raya kali ni smua org ade...

Dua org yg tengah nyenyak tdo..Aku edit guna hp je..terang la ckit

0 comments:

Post a Comment

komen la yang boleh membina dan membantu ye...

Related Posts with Thumbnails

Tags

Blog Archive

Archive