Selamat mengunjungi ke Laman Blog Kami.. Kami amat mengalu-alukan kehadiran anda ke Laman Blog Kami...

Thursday, September 17, 2009

mlm sblm balik umah

Posted by [ Z U L I E ] 11:04 PM, under | No comments


keadaan meja study aku yg selerak..hehe


Arini semua ramai yg balik..aku gak yg x balik lg...memandangkan arini mlm akhir b4 balik phg,aku pn g la TESCO utk berbuka puasa...mkn nasi kandar...pusing2 TESCO...hujan la pulak malam ni..balik2 bilik terus mand n smbhyg isya'...proses membasuh baju la pulak lepas tu..banyak tu...dengan penuh kesabaran aku m'basuh dgn tekun..hahah.....abis basuh terus main internet n dgr radio...tu la hobi aku setiap hari...


0 comments:

Post a Comment

komen la yang boleh membina dan membantu ye...

Related Posts with Thumbnails

Tags

Blog Archive

Archive