Selamat mengunjungi ke Laman Blog Kami.. Kami amat mengalu-alukan kehadiran anda ke Laman Blog Kami...

Thursday, September 17, 2009

ramai dh kwn balik raye.....

Posted by [ Z U L I E ] 1:44 PM, under | No comments

esok jumaat, cuti...so, ramai yg balik raya ptg ni..abis kelas lak awal arini..kol 1..abis kelas td,salam la ngn pensyarah Ecosystems and Biodiversity ktorg, Pn.Azilina n Pn. Halizah........aku ni gk yg x balik2 lg...esok mlm br balik..tunggu abg aku abis kerja..perjalanan ktorg buknnye dekat..penang ke raub,pahang tu.............xpe lambat balik pn..janji beraya kt kg.bdk2 Terengganu n Kelantan balik malam ni naik bas shutter.best la..lega la roomate aku balik esok.Tp,die la yg balik dl dr aku..tinggal la aku sorg..huhu..x sabar nk tunggu hari ESOK!!!!

0 comments:

Post a Comment

komen la yang boleh membina dan membantu ye...

Related Posts with Thumbnails

Tags

Blog Archive

Archive