Selamat mengunjungi ke Laman Blog Kami.. Kami amat mengalu-alukan kehadiran anda ke Laman Blog Kami...

Wednesday, September 16, 2009

shopping raya

Posted by [ Z U L I E ] 11:22 PM, under | No comments


Hari ni dh 16hb September 2009...puasa yg ke 26...dh nk raya!!!sronoknya...org smua cbuk beli tiket sebulan sebelum raya...aku ni x beli tiket pn..huhu..dh la penang n phg bknnye dekat..aku ni klu balik kene la transit kt kl dl..coz xde bas terus..leceh tol...alamak,lari tajuk la plak..hahah...raya ni aku shopping sakan...mcm2 aku beli...duit pn pokai..huhu...tu la akibatnye bl rambang mata...bj,tdg,selendang,gelang dll....smua aku beli...kalah org bekerja..hahhaha...tp xpe la..aku puas hati...mayb pasni krg dh nk beli benda2 ni...arini g shopping ngn kwn2 kt Sg.petani...sj jalan2..dh la panas terik..puasa lak tu..sabar je la....bknnye ckit org jual brgn raya....banyak!!!!rambang mata...xde la murah sgt...cekik darah ade gak...punya la penat berjalan...tp ade la gak aku beli barang arini....mmg sgt letih arini...xtido langsung...............ape2 pn,shopping raye kene berpada2 gak.jgn sampai tiket pn x dpt nk beli..sbb shopping byk sgt..hhaha

0 comments:

Post a Comment

komen la yang boleh membina dan membantu ye...

Related Posts with Thumbnails

Tags

Blog Archive

Archive