Selamat mengunjungi ke Laman Blog Kami.. Kami amat mengalu-alukan kehadiran anda ke Laman Blog Kami...

Monday, October 12, 2009

beli barang-barang..

Posted by [ Z U L I E ] 10:34 PM, under |

Hari ni aku g beli barang-barang untuk buat agar-agar milo kt Tesco..aku pergi dgn diya, akok ana dan azurin...Dah lama x pergi Tesco sama-sama..aku g Tesco lepas aku makan nasi lemak kat cafe dgn dia...ila sampai2 je kat bilik, tengok diya dan akok ana dah bersiap tok gi tesco..apa lagi aku rushing la..sampai je tesco,budak2 ni g makan dulu..makan western food..aku dah kenyang..pastu g beli barang-barang..kitaorang beli la bahan-bahan yang diperlukan..beli agar-agar,susu cair dan sebagainya..aku beli la anggur sikit...teringin nak makan..sikit pun jadi la...
Sebenarnya aku sakit perut ni..aku xde mood nak tulis panjang-panjang..ok la..aku nak berehat dulu..chaw dulu..

masa kat bahagian softener...Azurin sibuk sangat memilih softener..

Related Posts with Thumbnails

Tags

Blog Archive

Archive