Selamat mengunjungi ke Laman Blog Kami.. Kami amat mengalu-alukan kehadiran anda ke Laman Blog Kami...

Friday, October 23, 2009

cara pakai selendang

Posted by [ Z U L I E ] 8:59 PM, under | No comments

Sejak kebelakangan ini, aku minat ngan selendang
minat aku tgk selendang warna warni skrg ni
lawa gak nmpk org yg pakai selendang ni
menarik
tapi aku ni xpernah pun pakai selendang n x tau sgt cara pemakaian selendang ni
so, aku pun surf la internet cari pasal selendang
aku jmpe la cara pakai selendang kat 1 blog ni
seperti di bawah:

1) Pinkan selendang. Pastikan sebelah pendek dan sebelah lagi panjang seperti gambar di atas.
2) Tarik bahagian panjang selendang ke belakang.
3) Lilit di atas kepala.
4) Sematkan selebihnya di bawah dagu dengan kemas.
5) Tarik bahagian pendek selendang dan pinkan ke belakang/ tepi untuk menampakkan 'v' shape.
6) Lastly, dah siap!!

0 comments:

Post a Comment

komen la yang boleh membina dan membantu ye...

Related Posts with Thumbnails

Tags

Blog Archive

Archive