Selamat mengunjungi ke Laman Blog Kami.. Kami amat mengalu-alukan kehadiran anda ke Laman Blog Kami...

Wednesday, October 14, 2009

dalam dilema..

Posted by [ Z U L I E ] 5:20 PM, under | No comments

Hari ni aku btol2 xde mood langsung...ntah la xtau mcmne nk describe perasaan aku...hari ni dah la xde kelas langsung...lepas main internet,aku tidur je...tidur macam tiada hari esok..sungguh menakutkan statement aku ni...tidur mmg x sedar diri...walaupun tak makan tghari,tp aku lena dibuai mimpi..lepas smbhyg zuhur yg agak lewat...terus g makan...alhamdullillah aku dah kenyang sekarang ni...
Sebenarnya aku x suka fikir pasal balik rumah..bukannye ape leceh dan letih balik rumah kalau cuti setakat beberapa hari sgt...boleh dikatakan semua orang balik cuti sempena Deepavali ni...aku dan roomate aku x balik..aku kadang2 bukannye ape,risau pasal nk beli makanan kt mane nnt..xtau la sama ada dia balik atau tak....sebelum ni cakap x balik..aku dah mula rasa lega..tp sekarang????xtau la...aku terima je..aku xde hak untuk bercakap apa-apa..bila hati keliru,aku terus telefon rumah..mak aku pesan kalau xde sape2 kat asrama,balik la..tapi aku xnak balik..xpe la..kakalu abg aku ade kereta,boleh la jalan2 ngn dia..tp kereta kena baiki sbb accident ngn aku dulu..remuk teruk kereta..huhu..boleh endi belanja aku..tp...nak buat macam mane...

berita gembira!!!!lee fern nak g Tesco..so boleh la aku suruh dia keluarkan duit aku kt bank..duit yg semakin hari semakin berkurang..huhu...sedih betul aku rasa kalau duit semakin kurang..huahua..
aku dalam delima nak balik atau x..tp aku akan berpegang pada janji aku..aku x balik..balik cuma masa cuti akhir tahun nnt lepas final exam...
SABAR je la Zulie....you can do it!!

0 comments:

Post a Comment

komen la yang boleh membina dan membantu ye...

Related Posts with Thumbnails

Tags

Blog Archive

Archive