Selamat mengunjungi ke Laman Blog Kami.. Kami amat mengalu-alukan kehadiran anda ke Laman Blog Kami...

Tuesday, October 20, 2009

[ MEMPELAM ]

Posted by [ Z U L I E ] 6:35 PM, under | No comments

Hari ni aku dpt makan mempelam telur
ala pelam yg comel2 tu
sedap sebab masam
kecur lidah rase
mcm2 nama pelam ni..
sebenarnya aku panggil pelam je, x pggl mempelam pun, ade yg panggil pauh
mkn pelam tengahari td lepas habis kelas
mkn kt bilik akok ana
ikuti dialog di bwh:

akok ana: kok yong, dtg la bilik mkn mempelam
aku @ kok yong: jap akok ana, nnt kmi dtg..

Apalagi, aku terus pergi la..aku bw tempah cicah rojak, peeler, pisau..hehhe
pelam punye pasal..
sedap.puas hati

0 comments:

Post a Comment

komen la yang boleh membina dan membantu ye...

Related Posts with Thumbnails

Tags

Blog Archive

Archive