Selamat mengunjungi ke Laman Blog Kami.. Kami amat mengalu-alukan kehadiran anda ke Laman Blog Kami...

Thursday, October 1, 2009

Tragedi 18 September 2009

Posted by [ Z U L I E ] 7:22 PM, under | No comments










remuk kereta abang aku


Salam semua...

Walaupun ari ni dh 1 oktober, tapi aku nk kongsi gak peristiwa atau pn tragedi 18 September 2009.Malam nk dekat raya..Aku telah terlibat dengan KEMALANGAN...Huh,rasa macam x percaya.Kemalangan itu berlaku di Lebuh raya kt ngn lembah Beringin.Masa itu, aku on the way balik raya dengan abang aku yg kerja kt Sebarang Jaya, Penang..Kejadian itu berlaku lebih kurang 8.30 malam..Hujan lebat malam itu,tapi masa accident itu, hujan dah berhenti..Accident tu berlaku sebab nak mengelak daripada bumper yg berada di tengah2 jalan raya..Rupenye ade kereta vios yang terbabas kt divider dan x perasan yang die punya bumper jatuh kt tengah jalan..Kitaorg ni pn nk elak drpd terlanggar bumper tu..Kereta semuanya laju2..Abang aku elak punya elak....kereta pn x dapat nk kawal dh..Berpusing kereta aku..langgar kereta matrik yg berhenti kt tepi jalan..Kereta ktorg terus langgar divider...Bump!!!Rasa x percaya..Ingatkan dh xde..alhamdulillah,nyawa masih panjang...Abg aku kene jahitan..Aku sakit kaki n tengkok...Kereta abis remuk..Kuih raya berterbangan dalam kereta..huhu..Polis, ambulans, bomba smuanya ada..ada gak pengalaman macam tu..Family aku terkejut dengar ktorg accident..lega la ade credit masa itu..Handset mahal tp xde kredit pn x guna gak...Legalah abg n kakak aku tinggal kt sekitar KL dan Selangor..mereka terus datang ke Lembah Beringin...Pastu,ktorg g klinik n wat laporan polis...smuanya berakhir jam 2.30 pagi..Kol 3 pagi ktorg balik ke Raub, Pahang.......sakit btol masa tu..huhu..

0 comments:

Post a Comment

komen la yang boleh membina dan membantu ye...

Related Posts with Thumbnails

Tags

Blog Archive

Archive