Selamat mengunjungi ke Laman Blog Kami.. Kami amat mengalu-alukan kehadiran anda ke Laman Blog Kami...

Monday, January 18, 2010

1 malaysia..

Posted by [ Z U L I E ] 6:47 PM, under | No comments

Perjalanan hari ni berjalan dgn lancar..walaupun dlm kelas sedikit mengantuk, tp masih boleh b'tahan lg..cuma still sakit perut ckit..huhu..harap2 cepat elok~~pagi2 lg dh kene wat experiment..experiment ttg thermochemistry..ala pasal exothermic and endothermic..not so understand about it,but still try to understand it..jarang ktorg bile wat experiment pasal lab kot..kali ni pakai..smart gak.experiment ni sekejap je n mudah gak..tp,yg malsnye nk wat report..pening rasenye
gambar semasa experiment..yg tgh tu aku la..
hanis _zulie_ida

ape yg aku belajar dr kelas mdm soo hoo ialah kita mst amalkan 1 malaysia..yup,melayu + cina + india + dll..faham budaya kaum lain..disebabkan aku dh hampir 4 tahun 1 bilik ngn org cina, aku faham gak la sikit2..kt cni, 1 bilik 2 org..cukup la sekadar utk berteduh.

k la,ni je la yg aku nk ceritakan..jam dh kol 7pm..cepatnye mase berlalu..dah la perut tgh lapar..sedapnye klu dpt makan skrg ni..

0 comments:

Post a Comment

komen la yang boleh membina dan membantu ye...

Related Posts with Thumbnails

Tags

Blog Archive

Archive