Selamat mengunjungi ke Laman Blog Kami.. Kami amat mengalu-alukan kehadiran anda ke Laman Blog Kami...

Saturday, January 23, 2010

hari yg meletihkan!

Posted by [ Z U L I E ] 4:31 PM, under | No comments

Letih..smlm lg la letih..kelas dr kol 8am smpi 12.15..pastu kol 2.30pm dh kene berkumpul dpn blok Sains coz nk gerak ke Pusat Meteorologi Bayan Lepas, Penang..ala pusat kaji cuaca..sem ni aku belajar pasal Earth and Space..seo,kene la tahu gak pasal cuaca ni..macam2 la yg dpt aku blajar kt tempat tu..balik maktab kol 6.00pm..lapar,jd makan jap kt cafe..kol 8.00pm dh g blok sains coz ade star gazing bersama Mr.Lim...ktorg blajar macam mane nk baca star chart..aku kurang faham gak..paling aku suke, bile Mr.Lim tunjuk gambar spt nebula, constellations and so on..so amazing..i bought some pics too..for my collection..smuanya abis kol 10.30pm..

Arini ari Sabtu, tp ade kuliah mcm biase sbb ganti utk cuti raye cine..sblm balik bilik, mase Pj, ktorg kene kelaskan bilik unit pj..huhu..macam2 kene wat..macam yg aku bgtau kt fatin n akok ana..

aku: akok ana, fatin...kite ni dh wat macam2 keje..cleaner,tailor,tukang kayu,designer..macam2..hahah..tp bagus gak..ade hikmah di sebaliknya..

Bila balik bilik,semua tumbang..tdo..aku terjaga kol 3.45pm td..lalu tepi bilik budak2 ni..sunyi sepi..semuanya tidur mati..


0 comments:

Post a Comment

komen la yang boleh membina dan membantu ye...

Related Posts with Thumbnails

Tags

Blog Archive

Archive