Selamat mengunjungi ke Laman Blog Kami.. Kami amat mengalu-alukan kehadiran anda ke Laman Blog Kami...

Friday, January 29, 2010

here i am

Posted by [ Z U L I E ] 2:21 PM, under | No comments

Huh..lame x menjengukkan diri ke laman blog aku ni...xde mase??tipu lar....ade mase cuma malas meluangkan mase je sebenarnye..xpe,nnt aku akan merajinkan diri ini..tbe2 arini nak membaca majalah..aku pinjam dr classmate aku..tajuk majalah 'anis'..menarik juga..belek,punya belek,..ade jumpe artikel yg menarik...ttg ilmu kebal..bukan ilmu kebal ttgl ilmu sihir..tp 'mempertahankan diri'...renungkan la..cari jawapan ye???aku tgglkan dgn 1 persoalan...

roomate dh keluar..
selesema blum ok sgt lg..batuk pula yg dtg..
x sukenye
berat rase kepala
nk wat macam mane??terima je la
nk wat ape yek???
shopping??
xlarat..
maybe hari lain..
org lain byk dh g shopping2..
aku?
huh!
cite korea dh abis tgk
best sgt2
kelakar..menarik
terhibur..itu yg penting
k la..nk tgk fb jap

0 comments:

Post a Comment

komen la yang boleh membina dan membantu ye...

Related Posts with Thumbnails

Tags

Blog Archive

Archive