Selamat mengunjungi ke Laman Blog Kami.. Kami amat mengalu-alukan kehadiran anda ke Laman Blog Kami...

Saturday, January 16, 2010

jom JaLaN-jALaN

Posted by [ Z U L I E ] 7:14 PM, under | No comments

Pagi ini dimulakan dengan permulaan yg baik..Aku gi Bukit Dumbar untuk melihat sunrise..walaupun pd mulanya ingatkan x nmpk sunrise.tp,berkat kesabaran ktorg...ktorg berjaya nmpk sunrise..very amazing!!!i like it so much..Thanks God...

Gambar ni aku kt Prangin,Penang..saje jalan2..bowink.jadi jalan2 la.lallalala...ramai sangat manusia kt shopping complex ni..huh,ramai btol..Sebenarnye, org ramai kt Prangin ni bukannye sebab aku, salah1 sebab sbb ari minggu..pastu byk cite baru kuar kt wayang.apalagi tgk la wayang..ade orang yg prefer tgk wayang dr download kt internet dan sebaliknya la. Aku pun x terlepas dr tengok wayang..Aritu tgk cite chipmunks.best gak cite chipmunk aritu.Then, ari ni aku decide nk tgk cite AVATAR..mula2 ingt cite avatar ni mcm cite karton yg slalu tgk kat tv..rupenye tak..hahha..kelakar..cite Avatar ni lame gak..dalam 2 jam 30 minit.kalau aku,aku bg 4 bintang bg cite ni..menarik gak.aku respect la kt org yg create cite ni..mmg imiginasi tinggi.tp ade gak yg kadang2 x masuk akal..macam2..tp,xkisah la..yg penting aku enjoy.suke sgt!!
ramai org yg tengok cite avatar..bila cite tu tamat, ktorg smua kuar..rupenye kebetulan cite lain pun abis waktu yg sama..apalagi crowded la..macam2 jenis orang.

Bila dh siap tgk wayang, aku jalan2 la.Gambar ni saje je aku tangkap..macam2 yg dijual..ramai btol org..aku suke tgk replika rumah tu..menarik.kreatif.kadang2 ade org wat persembahan kt situ..

Jom kite tgkap gamba lagi!!!hehe..cepat la amiik gambar..1..2..3..ok,dh selesai..ble teknologi semakin canggih,semuanya jd mudah. Ade yg beranggapan manusia menjadi semakin malas bila teknologi semakin canggih.Biasenye kita dgr,org main bola sepak ni berpeluh,letih.tp,zaman sekarang orang main bola cuma kawal ngn jari je..main game kt pc or handset je..senangnye hidup!!x perlu keluar rumah..cuma duduk kat umah n macam2 boleh terjadi..

Pilih..jangan x pilih..nak yang mane yek??tgh berfikir..."ade ke aku duit nk beli ni..?"huh..satu persoalan yg x tercapai akalku..*ahaks..saje pusing2,jalan2..tgk2..saje masuk kedai vincci..lawa2..ade yg aku minat..tp memendam rase..
OK la..itu je la yg dapat aku coretkan..nnt kita wat kecoh lagi..chaw....

0 comments:

Post a Comment

komen la yang boleh membina dan membantu ye...

Related Posts with Thumbnails

Tags

Blog Archive

Archive