Selamat mengunjungi ke Laman Blog Kami.. Kami amat mengalu-alukan kehadiran anda ke Laman Blog Kami...

Saturday, January 16, 2010

kembar 8 dan gerhana matahari

Posted by [ Z U L I E ] 8:45 PM, under | No comments

Pagi tadi baca paper..tertarik ttg kisah ibu yg lahirkan 8 org anak kembar..subhanallah..agungnye kuasa Tuhan..bayangkan bukan lahirkan seorang,tp 8 orang..


LOS ANGELES: Mereka mungkin kembar tetapi lapan kanak-kanak itujelas tidak serupa.
NADYA bersama lapan anak kembarnya  di sebuah taman  di California (gambar atas) dan turut membawa dua lagi anaknya (gambar bawah) untuk makan angin bersama.
NADYA bersama lapan anak kembarnya di sebuah taman di California (gambar atas) dan turut membawa dua lagi anaknya (gambar bawah) untuk makan angin bersama.

ada 1 gambar yg aku suke..iaitu gambar gerhana matahari yg diambil 15 Jnuari 2010.. Aku x tengok pun gerhana matahari kerana letih + tertidur..aku terlepas 1 moment yg menarik. seseorg dh mengingatkan supaya tengok gerhana matahari dalam pukul 3.15pm..tp,nk wat macamne,aku tewas...xmengapa lah.. ini gambar yg aku dpt melalui internet..

gerhana matahari (hasil usaha hafiz )

ambil dr utusan rasenye..

SEMOGA KITA LEBIH MENGHARGAI CIPTAAN YANG MAHA ESA...

0 comments:

Post a Comment

komen la yang boleh membina dan membantu ye...

Related Posts with Thumbnails

Tags

Blog Archive

Archive