Selamat mengunjungi ke Laman Blog Kami.. Kami amat mengalu-alukan kehadiran anda ke Laman Blog Kami...

Sunday, January 17, 2010

lawak nenek tua

Posted by [ Z U L I E ] 7:02 PM, under | No comments

Hari ni rase mcm xde mood sgt nk tulis blog..huhu..xtau la nape..tp walau ape pun aku try la yg terbaik ..ok??arini x surf sgt..malas..tp ade improvement yg aku wat pd diri aku arini..aku jogging utk 20 min..itu satu improvement yg membanggakan..hahha..jgn pulak angan2 tahi ayam je..risau kalau arini je bersenam..harap2 istiqamah..*doakan la.............

Ade 1 lawak yg aku nk kongsi ngn u all semua..tersenyum bile aku bace cerita ni..Ikutilah cerita yg aku amik dr internet:

NENEK TUA

Seorang nenek berusia 65 tahun melahirkan seorang anak.
Rakan- rakannya datang berkunjung untuk menjenguknya.
Ketika mereka ingin melihat bayi nenek tersebut, nenek itu berkata “Nanti dulu”.
Beberapa minit kemudian mereka berkata ingin melihat bayi itu lagi.
Tetapi nenek itu tetap berkata “Nanti dulu”.
Akhirnya mereka bertanya : “Bila kami boleh melihat bayi engkau..?” “Bila dia menangis”.
“Kenapa kami harus tunggu sampai dia menangis?”
“Sebabnya aku lupa.. dimana aku letak bayiku tadi..”

SELAMAT KETAWA..hehe..

0 comments:

Post a Comment

komen la yang boleh membina dan membantu ye...

Related Posts with Thumbnails

Tags

Blog Archive

Archive