Selamat mengunjungi ke Laman Blog Kami.. Kami amat mengalu-alukan kehadiran anda ke Laman Blog Kami...

Saturday, January 30, 2010

macam2

Posted by [ Z U L I E ] 2:53 PM, under | No comments


Hari ni ari Sabtu..cuti..kebetulan thaipusam..
ramai la yg cuti
aku semestinya cuti
selepas x chat utk beberapa ari, aku kuar gak arini
walaupun x sihat lg sepenuhnye
semangatnye pasal..xkisah
tp malangnya..lain plak yg jadi
niat aku nk kuar arini sbb nk beli 2 benda
tapi..2 2 benda yg aku nk beli xde
nyampahnye..xsuke
sedih pn ade
menyesal x sudah aku rase
mksdnye,pasni klu nmpk something, just grab n buy it..don't regret anymore!
makan ns ayam je..
pusing2
pastu rase x larat sgt
so,decide balik je la
continue nnt je la..lain masa..atas sebab2 tertentu
sempat la gak aku amik beberapa keping gamba wlpn hampa kurasa
peace tetap ade..because it's me..zulie
k la..nk rehat
xlarat
br pas makan ubat
hope i'll get well soon
i love u all

0 comments:

Post a Comment

komen la yang boleh membina dan membantu ye...

Related Posts with Thumbnails

Tags

Blog Archive

Archive