Selamat mengunjungi ke Laman Blog Kami.. Kami amat mengalu-alukan kehadiran anda ke Laman Blog Kami...

Thursday, January 21, 2010

Pancing ikan keli seberat 97kg!!!

Posted by [ Z U L I E ] 7:06 PM, under | No comments

Aku baru je baca surat khabar metro..macam2 jenis berita hari ni,ade yg anak sanggup bersikap kurang ajar dgn ayah, ade pasal accident..bila baca pasal accident, mesti aku teringat pasal 19 September 2009..kejadian accident abang aku dan aku kt Lembah Beringin..trauma gak la..Bukan aku nk cerita pasal accident skrg ni..tp, aku nk kongsi artikel yg aku rase menarik..

Korang pernah pancing ikan x???
Aku mase kecik dulu je pancing ikan..itu pun wat pancing sendiri..cangkul tanah tk cari cacing..bila dapat cacing yg gemuk, mesti suke...senang sikit nk masuk dlm mata kail..

ni la sebahagian artikel dan gambar dari harian metro:

LONDON: Seorang nenek melakar nama sebagai wanita Britain yang berjaya menangkap ikan air tawar terbesar selepas menewaskan ikan keli seberat 97 kilogram

TAK SANGKA...Sheila bersama pemandu pelancong, Dan Davies menunjukkan keli dikailnya sebelum ikan itu dilepaskan ke Sungai Ebro, Barcelona, semalam.
TAK SANGKA...Sheila bersama pemandu pelancong, Dan Davies menunjukkan keli dikailnya sebelum ikan itu dilepaskan ke Sungai Ebro, Barcelona, semalam.

Besar kan ikan yang nenek tu pancing???
bayangkan la 97kg..berat aku pun dlm 50 something..itu pun dh kira berat..
power la nenek tu
gua tabik sama lu!!~~hehe
orang first kat Sepanyol tu yg dapat tangkap ikan keli seberat tu
Korg nk kene makan ikan keli seberat tu??oh no..
ikan keli yg kt cafe ni klu besar sgt pun aku x abis sgt..muak..
tp,jgn silap..ikan keli nenek ni bkn utk dmakan..ikan ni dilepaskan balik semula
syabas nenek!!!



0 comments:

Post a Comment

komen la yang boleh membina dan membantu ye...

Related Posts with Thumbnails

Tags

Blog Archive

Archive