Selamat mengunjungi ke Laman Blog Kami.. Kami amat mengalu-alukan kehadiran anda ke Laman Blog Kami...

Friday, January 15, 2010

xtau nak buat ape??

Posted by [ Z U L I E ] 6:36 PM, under | No comments

Hari ni dh ari jumaat..begitu cepat mase berlalu..rase seperti br je hari isnin..dalam masa seperti macam-macam telah berlaku..seperti biasa, xde org yg sentiasa gembira. mungkin ade, tp cuma dr segi luaran, dalam hati siapa yg tahu..cuma empunya badan yg tahu semuanya..wah, emotional la pulak cara penulisan aku hari ni..


Hari ni dah la perut ni buat masalah..xlarat rasenye.balik dr kelas, surf sekejap je.xde mood nk surf..mengantuk pun ade ketika itu.roommate aku pun awal2 lagi dh keluar.seronoknya.tengok cite wayang tgh boring2 ni memang waktu yang sesuai.tapi, dengan keadaan macam ni macam mustahil je nak gi tengok wayang.

tengah2 surf tgk facebook tengahari tadi, ifa ( kwn ms kt semesta ) ajak kuar dan borak2 memandangkan dh lame sgt x jumpe.seingat aku, aku hanya jumpe die ms spm aritu je..lame gak tu.nk jumpe lak kt kl,susah la sikit.aku kat penang.kebetulan ade kerja yang harus aku siap dan lakukan minggu ni.kalau ikutkan bdk2 ni nk hang out 16hb n 17hb 2010.~~~*sigh.xmengapalah klu begini jadinya.mungkin ade hikmah di sebaliknya (memujuk diri sendiri).

tibe2 teringat mase zaman sekolah dulu.menarik juga perjalanan sebagai seorg pelajar ketika itu.nama sekolah menengah aku ialah sekolah menengah sains tengku abdullah, raub,pahang atau lebih dikenali dgn SEMESTA. mcm2 pembaharuan telah dibuat.akhir aku pergi sekolah mase tahun 2008 dgn fast dan miza.ms tu diorg nak amik sijil spm dan diorg tidur semalaman kat umah aku.

gambar semasa tingkatan lima. ( 5 Al-Razi ).aku berada di baris kedua.yang paling kanan

ini gambar semasa spm.mase outing.
(dari kiri): paan,iefa,fast,zulie(aku),mimie,izzati,bukh

ini pulak gambar semasa aku di matrik. kolej matrikulasi negeri sembilan (kmns).aku kat matrik n9 sekejap je,cuma 2 bulan. aku keluar awal sbb panggilan maktab.

0 comments:

Post a Comment

komen la yang boleh membina dan membantu ye...

Related Posts with Thumbnails

Tags

Blog Archive

Archive