Selamat mengunjungi ke Laman Blog Kami.. Kami amat mengalu-alukan kehadiran anda ke Laman Blog Kami...

Saturday, February 27, 2010

kakiku sakit...keletihan

Posted by [ Z U L I E ] 8:37 PM, under | No comments

Hari ni aku cuma keluar jalan2
sakit kakiku
penat berjalan
perlukah aku menukar kasut??ade kena mengena kah??saja nk cari sebab or motif..hehe
keletihan
tertidur seketika
bila dah jalan2, duit pun mengalir deras umpama waterfall yg terkenal di Niagara..perh,perumpamaan mane ntah aku amik,hantam aje
skrg dh la musim panas, asyik nak air sahaja
air 100 plus pn dh byk aku beli n minum
tp malangnye perut aku x berapa tahan dgn air berkarbonat
selepas minum air tersebut, pasti ku akan melangkah ke toilet dgn longlai..longlai?tidak, kalau boleh nak berlari..
kakiku harus diurut
pelbagai minyak sapu ade
gamat, afiat, minyak serai wangi??semua ada..cuma tenaga utk urut je aku perlukan iaitu tanganku sendiri..


keletihan ( gambar hiasan )

0 comments:

Post a Comment

komen la yang boleh membina dan membantu ye...

Related Posts with Thumbnails

Tags

Blog Archive

Archive