Selamat mengunjungi ke Laman Blog Kami.. Kami amat mengalu-alukan kehadiran anda ke Laman Blog Kami...

Wednesday, February 24, 2010

minggu MELETIHKAN

Posted by [ Z U L I E ] 9:30 PM, under | No comments

Aku br balik dr cuti taun baru cine..
hari isnin malam isnin hari tu, aku berjaga sampai 3 pagi untuk menyiapkan 2 lab reports..
rase mcm x percaye coz berjaye gak aku menyiapkan 2 lab reports walaupun pada mulanye aku x faham langsung pasal practical tu...tp, ble dh tanya2 kawan,aku mulai faham
minggu ni mmg padat la..rase macam x cukup rehat~~~haduih!!
aku memerlukan kekuatan utk bertahan
dalam ms seminggu ni jugak macam2 berlaku
aku cuma insan biase
aku cuma berharap aku dapat menghadapi segala yg datang dengan penuh kesabaran
aku tau aku bukan yg terbaik, tp aku cuba untuk menjadi yg terbaik

0 comments:

Post a Comment

komen la yang boleh membina dan membantu ye...

Related Posts with Thumbnails

Tags

Blog Archive

Archive