Selamat mengunjungi ke Laman Blog Kami.. Kami amat mengalu-alukan kehadiran anda ke Laman Blog Kami...

Wednesday, February 3, 2010

tiada air!!!

Posted by [ Z U L I E ] 6:05 PM, under | No comments

Wah,entry arini bgtau psl xde air..sbnrnye bkn aku yg xde air..tp asrama budak lelaki yg xde air..mereka pn mengeluh..aku pn tumpang gak..ye la..air bila xde,mmg rase susah..nk sembahyang nye,nk mandi,nak basuh baju..nk wat business pun terganggu..haish!!aku kt cni pun mand byk kali..dh la skrg ni musim panas...mesti la nk slalu mand,basuh muka....tp bgs gak bdk lelaki ni. mereka tetap mencari pelbagai alternatif lain utk mencari air..kredit utk mereka!

tibe2 teringat kisah ms sekolah menengah dulu..asrama aku slalu gak xde air...lega sek aku ade kolah yg besar..tp bila tahap xde air tu dh kritikal..smuanya kering..sampai JBA datang...tersenyum muka ktorg...ye la dpt air..bila xde air,nk mandi pun berjimat2..hahha..masa tu baru la masing2 hargai walaupun setitik air..lumarah manusia, bila sesuatu itu dh tiada, baru kita terasa akan kepentingannya..eh,ape aku melalut ni..ape2 aje la..

k la..sampai ni je la..aku nk kuar pasni...ade hal ckit..

0 comments:

Post a Comment

komen la yang boleh membina dan membantu ye...

Related Posts with Thumbnails

Tags

Blog Archive

Archive