Selamat mengunjungi ke Laman Blog Kami.. Kami amat mengalu-alukan kehadiran anda ke Laman Blog Kami...

Saturday, March 20, 2010

IM BACK!!

Posted by [ Z U L I E ] 6:59 PM, under | No comments

IM BACK..
saya sudah kembali di penang
saya tiba awal
hari sabtu..20 march 2010
tiba jam 3.15pm
naik bas dari hentian duta jam 10.45am, tapi gerak jam 11.00am
tiba di hentian sungai nibong,penang
naik teksi ke ipgm kampus pulau pinang
saya dikenakan harga rm15 naik teksi
jalan2 ke bilik..
sunyi..itu yang dapat saya gambarkan dan terangkan kepada anda semua
x ramai yang balik ke hostel hari sabtu
kemudian telefon..bagitahu dah selamat sampai
apa lagi, on la laptop dan internet
makan
dll....
semoga saya tabah menghadapi segalanya
doakan saya

0 comments:

Post a Comment

komen la yang boleh membina dan membantu ye...

Related Posts with Thumbnails

Tags

Blog Archive

Archive