Selamat mengunjungi ke Laman Blog Kami.. Kami amat mengalu-alukan kehadiran anda ke Laman Blog Kami...

Saturday, March 20, 2010

inilah dugaan

Posted by [ Z U L I E ] 10:26 PM, under | No comments

Macam2 dugaan dalam kehidupan ini
kadang kala orang nampak kita gembira, tapi sebenarnya kita ada masalah yg perlu diselesaikan
apakah pandangan anda mengenai masalah sikap
bagi saya, masalah sikap..cuma dapat diselesaikan oleh individu itu sendiri..memang saya setuju
tapi orang sekeliling terutama orang yang rapat juga perlu membantu
janga menambahkan lagi keruh di tempat yg dh sedia keruh
bantu..bukan buat jadi lagi buntu!
bukan semua orang sempurna
semua orang membuat kesilapan
memang banyak yang perlu saya perbaiki
saya juga mahukan kegembiraan + ketawa girang + senyum
saya sukakan semua itu
saya suka orang yang pandai buat lawak
saya suka orang yang buat saya suke hati
saya x dapat tahan ketawa kalau orang buat lawak
x reti nak buat muka serius je
kadang2 saya membaca artikel lawak, lucu
memang mencuit hati
perkara seperti ini dapat membuatkan saya kembali ceria
memang betul perempuan memang sensitif
perlu banyak sabar
memang kadang kala tercabar
tapi tolong la faham..
dugaan hidup ini dapat diharungi dengan baik jika kita pandai mengurusnya
saya percaya setiap perkara ada hikmah di sebaliknya
saya akan melakukan apa yag saya mampu dan yang terbaik
setiap orang mahukan perubahan
mengharapkan perubahan yang positif
semoga kehidupan menjadi menarik dan tenang

0 comments:

Post a Comment

komen la yang boleh membina dan membantu ye...

Related Posts with Thumbnails

Tags

Blog Archive

Archive