Selamat mengunjungi ke Laman Blog Kami.. Kami amat mengalu-alukan kehadiran anda ke Laman Blog Kami...

Thursday, April 15, 2010

dapat SURAT CINTA..

Posted by [ Z U L I E ] 2:48 PM, under | No comments

Dapat surat cinta??
aku pernah ke dapat surat cinta??
x pernah pun
tapi hari ni aku dapat 2 surat cinta
2 surat cinta daripada 2 org anak murid aku..perempuan
namanya Farihatul dan Natasha..murid darjah 3 Mutiara
Aku cume masuk kelas diorg sekali seminggu utk 1 jam..
terkejut gak dpt surat cinta dr diorg ni
x sangka
ye la ingat xdpt ape2 dr anak murid
siap ade yg bg no phone mak die n nama mak lg tu..hee..comel
buat semua anak murid..cikgu SAYANG kamu semua
semoga kamu belajar bersungguh2
ini lah surat cinta yg aku maksudkan...

daripada Farihatul
THANKS.. sangat2 sweet


cikgu zulie ( aku ) dan farihatul..lawa la gambar ni


surat cinta yang pertama daripada Farihatul


surat cinta yang kedua..daripada Natasya


cikgu sayang kamu juge..

itu kisah untuk ape yang terjadi hari ni
macam2 yg terjadi
kalau ade mood dan masa, akan cerita lagi
ok la setakat ni je dulu
letih + mengantok...zzz









0 comments:

Post a Comment

komen la yang boleh membina dan membantu ye...

Related Posts with Thumbnails

Tags

Blog Archive

Archive