Selamat mengunjungi ke Laman Blog Kami.. Kami amat mengalu-alukan kehadiran anda ke Laman Blog Kami...

Sunday, April 18, 2010

kembali ke alam pelajar

Posted by [ Z U L I E ] 7:39 PM, under | No comments

Xtau la nak kata entry ni seronok atau x..hehe
kembali ke alam pelajar..itu lah entry aku untuk senja ni
tibe2 terfikir
setelah sebulan aku bergelar Teacher Zulie
sekarang aku bergelar pelajar
akan melalui hari2 seorang pelajar..pergi kuliah, buat assignmnets, discussion, presentation and so on
so many things to go through but, we have to pass it
sebulan pergi ke sekolah mmg membawa seribu kenangan
mmg ade pahit manisnya, turun naiknya
walaupun aku tidak pernah bercita-cita untuk menjadi cikgu, tp mungkin itu sudah tertulis
aku redha
mungkin semua ini akan mendewasakan aku

aku bersama 2 orang anak muridku..tahun 3 Mutiara..Adlina, terima kasih untuk kad nama yg kamu bagi..terharu teacher..teacher akan simpan kad itu..kamu semua belajar sungguh-sungguh


gambar ni ialah aku bersama sebahagian murid tahun 5 Nilam..kelas pertama
aku ajar PJ..mengajar setiap rabu dan khamis..semangat betul mereka nak bermain..


thanks for the present..present tu mursyid yang bagi
budak lelaki yang comel ni..snagat kemas balutan present tu
murid tahun 3 Mutiara
teacher sayang kamu semua


semasa hari terakhir..pada awal pagi..sebelum bunyi loceng
belajar sungguh-sungguh
jangan main2 masa belajar
murid Tahun 4 Delima
kelas membawa banyak kenangan kepada teacher


ok, ni bukan kelas yang aku ajar..ku cuma relief..tapi setiap minggu mesti kene relief kelas ni untuk 2 masa..
sebab tu mereka dh kenal aku..5 Delima


0 comments:

Post a Comment

komen la yang boleh membina dan membantu ye...

Related Posts with Thumbnails

Tags

Blog Archive

Archive