Selamat mengunjungi ke Laman Blog Kami.. Kami amat mengalu-alukan kehadiran anda ke Laman Blog Kami...

Saturday, April 17, 2010

movie movie

Posted by [ Z U L I E ] 5:20 PM, under | No comments

kelakar + menarik

Hari ni hari Sabtu
pagi td exam kepegawaian olahraga
ade 100 soalan..5 bahagian
mencabar gak la soalan tu bg yg x baca mcm aku ni..hehe
tp xkisah la..harap2 lulus
semua yang lepas
ape lagi g jalan la
tengok movie
xtau nak tengok ape..
so tengok je cerita When in Rome
menarik gak ceritanyasuke tengok girl ni..

kelakar xtahan nak ketawa menarik..suke!
cerita itu pun sejam setengah je rasenye..kalau x silap..memang x silap pun
pas pusing2, balik la
tapi aku puas hati..
practicum dh abis exam olahraga dh habis
belajar je yang xkan habis2 sampai la ke liang lahad
Zulie...insaf lah kamu..
sebulan lebih je lagi nak bulan 6..
ape yang aku counting ni..hehhe
nanti kite jumpe lagi

0 comments:

Post a Comment

komen la yang boleh membina dan membantu ye...

Related Posts with Thumbnails

Tags

Blog Archive

Archive