Selamat mengunjungi ke Laman Blog Kami.. Kami amat mengalu-alukan kehadiran anda ke Laman Blog Kami...

Wednesday, April 28, 2010

neutral

Posted by [ Z U L I E ] 11:28 AM, under | No comments

Neutral??
mood aku hari ni neutral..sedang-sedang je
hari ni ade perhimpunan bulanan kt gelanggara..
duduk kt gelanggara ngn kawan baik aku nurul fatin ramli dan seow lee fern
hari ni ade kempen nilai-nilai murni
mcm2 persembahan yg dibuat..
kelakar pun ade
bagus juge utk aku tersenyum dan ketawa di awal2 pagi
kita sbg manusia dilahirkan dengan pelbagai bakat
mutiple intelligences
pastu ade kelas bi..tunggu punya tunggu, class cancel la pulak..kene cari kelas replace la pulak..huhu
pastu g makan..xberapa selera
pastu ade kelas earth and space..tp kelas itu juge tiada..
maksudnye hari gi untuk perhimpunan bulanan je
kol 2.30 nanti ade kelas PJ..
pada waktu yang sama pukul 3.00 prtang tu ade hari terbuka kolej kediaman..
lelaki boleh ke asrama perempuan dan sebaliknya
apa motif ini semua pun..tak berapa pasti..
ape2 pun semua ni membuatkan aku bersemangat kemas bilik..hehe
kerja banyak sebenarnya, tapi tak bersemangat...
itu je yang aku nak cerita hari ni...
ZULIYANA...semangat!!


0 comments:

Post a Comment

komen la yang boleh membina dan membantu ye...

Related Posts with Thumbnails

Tags

Blog Archive

Archive