Selamat mengunjungi ke Laman Blog Kami.. Kami amat mengalu-alukan kehadiran anda ke Laman Blog Kami...

Tuesday, April 13, 2010

No patient??

Posted by [ Z U L I E ] 7:10 PM, under | No comments

wah..entry..no patient tu
x sabaq dh bak kata orang utare
sedar sx sedar dh hampir 4 minggu aku bergelar seorang guru practicum dan mengajar di sekolah rendah
bkn sng utk bergelar guru ni
dgn perangai budak2 sek ren yg hebat..sangat menguji kesabaran
contohnye kelas yg aku dpt..
sape yg 1 practicum ngn aku tau la..tp,aku x kisah la
tinggal lg 3 hari je aku practicum
pastu dh g kelas mcm biase
jn lupe zulie..kene siapkan portfolio practicum
hari ni hari terakhir aku mengajar 2 kelas budak darjah 3..
2 2 kelas tu menarik
tp 2 2 kelas tu x pernah aku dpt ble kene observe
mst kene observe mase aku ngajar kelas yg "baik " itu..sabar je la
td ade seorg bdk darjah 3 bg aku something..
sedikit touching la aku dibuatnye..sempat gak aku amik gamba ngn die..
THANKS...belajar elok-elok..itu la yg aku sempat ungkapkan
xpe..ade mase boleh jumpe lagi
lg 3 hari..
so, zulie..tingkatkan semangat anda!!

0 comments:

Post a Comment

komen la yang boleh membina dan membantu ye...

Related Posts with Thumbnails

Tags

Blog Archive

Archive