Selamat mengunjungi ke Laman Blog Kami.. Kami amat mengalu-alukan kehadiran anda ke Laman Blog Kami...

Saturday, April 10, 2010

sudah kenyang..ikan bakar

Posted by [ Z U L I E ] 2:57 PM, under | 2 comments

Salam..
saya sudah kenyang
makan dengan penuh berselera
makan lauk apa??nk tau ke??saya makan lauk IKAN bakar
gambar hiasan: ikan bakar yg saya makan td lagi sedap..yummi

lama dh x mkn lauk ikan bakar
sedap hingga menjilat jari..hahah
licin saya makan
someone belikan untuk saya yg berada di dalam hostel..
apa lagi terus mkn dekat dlm bilik la..walaupun cuma minum air masak..*elok utk kesihatan
ade org kata mkn ikan bakar ni elok..mksdnye mknan yg berbakar..mungkin..anda boleh pertikaikannya
ramai gak kawan2 keluar hari ni..maklum la hari Sabtu..
x kisah la..
yang penting,saya sudah kenyang
thanks a lot

2 comments:

hasil potongan nya sangat kelihatan menggoa ttuh,..

Post a Comment

komen la yang boleh membina dan membantu ye...

Related Posts with Thumbnails

Tags

Blog Archive

Archive