Selamat mengunjungi ke Laman Blog Kami.. Kami amat mengalu-alukan kehadiran anda ke Laman Blog Kami...

Thursday, April 15, 2010

Thanks for the presents

Posted by [ Z U L I E ] 7:12 PM, under | No comments

Thanks for the presents
itu yang dapat aku katakan pada anak murid aku yg bagi hadiah kat aku
sebenarnya aku sangat2 x sangka akan dpt something dr anak murid
ye la, biase je aku mengajar
entah2 x best..huhu
tp, ape2 pun terima kasih pada murid-murid 4 Delima yang ade bagi hadiah kat Teacher
Teacher akan ingat
walaupun hadiah yang simple, tp bermakna
kamu memang nakal
macam2 kerenah kat dalam kelas ble Teacher mengajar
begitu juge mase cikgu-cikgu lain
memang mencabar dapat kelas kamu ni
tapi ade yang menariknya
sempat juge aku bertangkap gambar dengan murid-murid aku
semangat semuanya
sempat juge aku bagi something pada semua anak murid aku
harap semua gunakannya
bile hari-hari akhir macam tadi Teacher ade denda 2 orang suruh berdiri kat penjuru depan
bukan Teacher sengaja, tapi ade sebabnya
harap semua ambil pengajaran
sayang kamu semua

muka ceria anak-anak muridku..baru je abis kelas


peace! bulu ayam yg Barul pegang tu sangat bermakna rupenye


gambar bersama Teacher..berhimpit2..dah la budak2 ni lasak..haish


Teacher Zulie yang kat belakang..macam2 la kamu ni

Inilah sebahagian gambar anak muridku
4 delima 2010 in memory
tadi la last mengajar Science
lepas ni kamu jumpe la ngan guru Sains kamu yg sebenar
Semoga Berjaya!!


0 comments:

Post a Comment

komen la yang boleh membina dan membantu ye...

Related Posts with Thumbnails

Tags

Blog Archive

Archive