Selamat mengunjungi ke Laman Blog Kami.. Kami amat mengalu-alukan kehadiran anda ke Laman Blog Kami...

Saturday, April 24, 2010

WEDDING

Posted by [ Z U L I E ] 10:29 PM, under | No comments

keluarga pengantin perempuan
SELAMAT PENGANTIN BARU
SEMOGA BERBAHAGIA


WEDDING???
siapa yang kahwin??
siapa??siapa??
yang penting bukan aku..haha
sebenarnya hari ni aku g majlis wedding kakak kawan sekelas aku kt kulim
rumah suami kawan kakak aku
kawan aku namanya, nadiya bt khalik
kami semua konvoi ke kulim
6 kereta semuanya kalau x silap..
dah lama x g majlis wedding
aku naik kereta ngan fuad
kat bawah ni ade gambar yang sempat kami ambil semasa ke kulim

ini la kereta yang membawa aku n kawan2 ke kulim
tuan punya kereta: fuad b jahaya
penumpangnya: fatin ( awek en.fuad), aku n lee fern

thanks PGE 3350

sebahagian daripada kami

peace no war! sangat suke gambar ni

bakal pengantin yang paling hot fuad + fatin
aku jadi pengapit bakal pengantin..hehe



aku..saje2
sorang je..tunggu someone

kami..yang fotogenik
bergambar saja
di mana ada kami..di situ ada kamera..hehe


0 comments:

Post a Comment

komen la yang boleh membina dan membantu ye...

Related Posts with Thumbnails

Tags

Blog Archive

Archive