Selamat mengunjungi ke Laman Blog Kami.. Kami amat mengalu-alukan kehadiran anda ke Laman Blog Kami...

Saturday, April 10, 2010

welcome back..i like it

Posted by [ Z U L I E ] 10:18 AM, under | No comments

kami guru MALAYSIA..hehe..guru-guru praktikum..semasa mesyuarat PIBG
dari kiri: ikhram, kak dila, me, ying ying, hafizuddin

salam..pembuka bicara dengan mengukir senyuman~~i like it lame btol saya x buka blog sibuk??sedikit sibuk...sedikit??xtau la nk cakap macam ni rindu nk tulis something kat blog ni

semasa mesyuarat PIBG kali ke 8
bersama syafa yg SBE selama seminggu~~


with ying ying~~seronok kawan ngn ying ying


semasa kempen PROTEX..dpt sabun free 1..hehe..suke
dari kiri: ikhram, me, munis, hafizuddin


saya..ade perbezaan x??haha..sambil bw buku rekod


sbnrnye, skrg ni tengah praktikum selama sebulan
praktikum dekat SK Mutiara Perdana, Bayan Lepas, Pulau Pinang
sekarang dh masuk 3 minggu praktikum..cuma tinggal seminggu je..x sabar nk habis..hehe
byk yg perlu dilakukan utk praktikum ni
byk yg saya belajar
sekolah tu pun menarik..murid-murid lebih kurang seramai 1100 orang
saya mengajar subjek Sains bagi Tahun 3 dan Tahun 4 manakala subjek PJ untuk Tahun 5
k la..saya ade kerja nak buat jap..nnt pulak saya bercerita..ada beberapa gambar yg dapat saya kongsikan kt atas tu~~love u all


0 comments:

Post a Comment

komen la yang boleh membina dan membantu ye...

Related Posts with Thumbnails

Tags

Blog Archive

Archive