Selamat mengunjungi ke Laman Blog Kami.. Kami amat mengalu-alukan kehadiran anda ke Laman Blog Kami...

Sunday, May 9, 2010

gegaran di prangin, penang

Posted by [ Z U L I E ] 9:01 PM, under | No comments

Mencemaskan sedikit hari ni..bukan sedikit
hari ni prangin complex. penang
saje jalan2
sampai2 terus g tingkat atas, tingkat 5 nak g makan
ms tu dlm kol 1.50pm
banyak pilihan lauk..lauk kegemaran saya pun ade
tengah best2 amik lauk, tiba-tiba saya rase macam pening
tp x macam pening..
tengok2 lauk pauk bergoyang2
risau gak
nak jalan pun macam x betul
pastu saya letak makanan
rupenye memang gegaran betul2
apa lagi..
saya terus berlari ke arah escalator memandangkan lif x boleh guna
makanan saya tinggal macam itu je
nyawa lagi penting
bergegar agak kuat
memamng terasa la
daha la bangunan tu tinggi..bersebelahan ngn bangunan komtar
masa nak turun pun kene berpusu2
ramai orang
mmg cemas la
ada yang main tolak je
biasa la, bila dh jd something yg di luar jangkaan, begini lah jadinya
lega la saya selamat keluar dari bangunan prangin tu
tengok2 penuh orang kat luar bangunan..
tp alhamdulillah aku selamat sampai ke maktab
ble sampai maktab, roomate bgtau yg kt hostel pn ade terasa gegaran
ada kwn yg g jalan2 kt queensbay pun terasa juga
jadi, saya pun surf internet
rupenye ade gempa bumi kat sumatera utara, 7.1 skala ritcher..
moral di sini..JANGAN PERGI TEMPAT TINGGI..
hehhe

0 comments:

Post a Comment

komen la yang boleh membina dan membantu ye...

Related Posts with Thumbnails

Tags

Blog Archive

Archive