Selamat mengunjungi ke Laman Blog Kami.. Kami amat mengalu-alukan kehadiran anda ke Laman Blog Kami...

Friday, May 14, 2010

Geramnya!!!..sabar

Posted by [ Z U L I E ] 7:30 PM, under | No comments

Assalamulaikum~~
pembuka bicara dengan senyuman..
nak luahkan perasaan..
saya geram betul hari ni..
eeee...GERAM
tp xperlu lah saya ceritakan apa yang saya geramkan di sini cukup la sekadar ini sahaja
tp, saya ada cara macam mane nak kurangkan geram..
saya edit gambar2
terus jadi seronok
lantas, senyuman terukir di bibir~~=)

gambar masa saja jalan2..mcm baru dtg penang je..padahal dh 4 tahun kat penang.hehe


kenangan semasa jadi guru praktikum..sweet memory


jom...kita ke padang!!korek..cari batang paip..mesti korangs emua x penah buat..tp, we did it!!


semasa g muzium / galeri tuanku fauziah, USM..ada pameran Sains masa tu


gambar ni masa tahun 2008..jumpa Affy..g rumah sewa affy..g makan kat jusco kepong~~THANKS affy..sayang kamu~~
rindu, lame x jumpa

0 comments:

Post a Comment

komen la yang boleh membina dan membantu ye...

Related Posts with Thumbnails

Tags

Blog Archive

Archive