Selamat mengunjungi ke Laman Blog Kami.. Kami amat mengalu-alukan kehadiran anda ke Laman Blog Kami...

Friday, May 7, 2010

Pusat Kegiatan Guru ( PKG )

Posted by [ Z U L I E ] 5:59 PM, under | No comments

Pusat kegiatan guru ( pkg )
pernahkah anda mendengar ttg pkg??
saya pasti ada di kalangan kita yang x pernah dgr ttg pkg
saya pernah pergi pkg masa darjah 6 dahulu
still teringat lagi
pkg yang terletak di SK Batu Talam, 27600 Raub, Pahang
kecik je pkg tu
tp hari ni saya bukan nak cerita psl pkg yg saya pergi mase kecik tu
tp saya nak cerita pkg yang baru je saya pergi tadi bersama ngn pelajar kelas 5 sned 1 dan 5 sned 2
ade 2 pensyarah pengiring
pkg tu terletak di SK Sungai Gelugor, Pulau Pinang
x jauh pn dr maktab
x sampai 5 minit pun
tadi naik bas
taklimat bersama pegawai pkg iaitu : En Azman b Mahmood
taklimat bersama 1 jam
satu dpt 1 input iaitu guru yg bertanggungjawab terhadap perpustakaan dinamakan guru perpustakaan dan media
ada 3 objektif PKG yang dpt saya kongsi:
-meningkatkan pengetahuan dan kemahiran guru-guru dalam penggunaan peralatan dan bahan teknologi pendidikan.
-meningkatkan keberkesanan pengurusan dan penggunaan pusat sumber sekolah.
-membantu dalam penghasilan bahan sumber p & p untuk sekolah.

di bawah adalah beberapa gambar yang dapat saya kongsi bersama:
bersama shimah..yang saya panggil puan..hahha..jangan marah puan!


tuan punya badan punya gambar mesti la ada..zulie( saya )


bersama ida..sama bersama biru


bersama atiqah..di tangga


itu je untuk hari ni..nanti kita berjumpa lagi
see ya!





0 comments:

Post a Comment

komen la yang boleh membina dan membantu ye...

Related Posts with Thumbnails

Tags

Blog Archive

Archive