Selamat mengunjungi ke Laman Blog Kami.. Kami amat mengalu-alukan kehadiran anda ke Laman Blog Kami...

Tuesday, May 4, 2010

seronok..edit gambar

Posted by [ Z U L I E ] 11:33 PM, under | No comments

inilah intro saya pada malam yang indah ini..tengah boring ni..kerja banyak..tapi beranggapan seperti tak ada kerja..

fun..gembira..seronok
apakah yang anda dapat gambarkan bila anda mengedit gambar2 yang anda suka..
mana lah tahu anda seorang yang jenis suka mengedit gamba anda dan orang yang tersayang
maksud saya orang tersayang di sini ialah mak ayah, adik beradik, *someone special ( tersenyum sendirian ), rakan-rakan dll..
lain orang lain caranya mengkategorikan orang yang tersayang dalam diari hidup mereka
sebelum ni, saya tak tahu pasal edit gambar
rasa sangat kagum melihat hasil kerja gambar yang diedit oleh kawan
rasa seperti..**wah, terernya dia!!!
tergelak pun ada bila teringatkan kenangan tersebut
rupa-rupanya bukannya susah untuk mengedit gambar yang pantas, cepat dan berkualiti
apa yang cakapkan sekarang ni bukan la edit seperti orang yang pro..yang betul2 tahu pasal edit gambar
tetapi untuk golongan yang seperti saya yang kurang cekap mengenainya
sekarang saya gunakan *PHOTOSCAPE..
pada sesiapa yang tak pernah cuba, cuba lah..
senang je
nak download pun senang
taip je photoscape..
kemudian, anda download..

seronok
puas

gembira

ye la, kita sendiri mengedit gambar yang kita suka
ingatlah bahawa..*jika orang lain boleh membuat sesuatu, maka kita pasti boleh* yakin itu penting!!

saya nak kongsi gambar yang saya edit..
tapi peringatan, ini bukan dari photoscape..hehe
seronoknya edit gambar bila ada masa terluang

ini lah saya..di kala ala klasik..
macam buku sejarah zaman dulu-dulu..heheh


saya sangat suka gambar ini..kalau gambar lelaki tu boleh tukar kan lagi best..haha
zulie..zulie..tapi, yang penting saya suka!



0 comments:

Post a Comment

komen la yang boleh membina dan membantu ye...

Related Posts with Thumbnails

Tags

Blog Archive

Archive