Selamat mengunjungi ke Laman Blog Kami.. Kami amat mengalu-alukan kehadiran anda ke Laman Blog Kami...

Wednesday, July 7, 2010

cuti..warisan

Posted by [ Z U L I E ] 11:30 AM, under | No comments

salam
hari ni aku cuti
penang je yg cuti..cuba korang tg
k kan kelendar
hehhe..sempena hari warisan..kan penang termasuk dalam tempat2 warisan.melaka pun sekali..tp hari ni cuti untuk penang
bl dah cuti,maksudnya aku x perlu ke sekolah..
hari untuk berehat...tenangkan diri..bergembira
br je pas makan roti + hot choc
rasenye macam cafe tutup je arini..x sure gak..maknanya kene kuar cari makanan la ni..
ade yang kawan2 aku g picnic..lame gak aku x g picnic..
eh, x la lame sangat..tahun ni aku ade picnic kt ulu yam..best ape..
tgh masyuk2 mand, rupenye kt dpn aku ade bell ngasri..die ngn isteri n anak die..
tersenyum2 die..mula2 x perasan pun..ye la, die spt kita gak..nak gak berseronok..
dah la lupakan la..yang penting hari ni aku cuti..
malam ni kene pulun abis wat lesson plan..
dah la esok kene ajar pj dan sains..
tenangkan hatiku Ya Allah..permudahkan la segala urusanku...
AMIN

0 comments:

Post a Comment

komen la yang boleh membina dan membantu ye...

Related Posts with Thumbnails

Tags

Blog Archive

Archive