Selamat mengunjungi ke Laman Blog Kami.. Kami amat mengalu-alukan kehadiran anda ke Laman Blog Kami...

Tuesday, July 6, 2010

kembali...PEACE!

Posted by [ Z U L I E ] 7:06 PM, under | No comments

Wah..lamenye aku x layan blog aku ni
aku nk bgtau skrg aku dh abis cuti sem n sekarang tgh praktikum fasa 2
praktikum selama 2 bulan..kat sekolah lain pulak..
cikgu cikgu....
aku seorang guru?bakal guru?guru praktikum?
YES,u are..
huh
lain sekolah lain caranya
lain perangai
lain bilangan
lain kaum
lain cara pentadbirannya
lain kerenahnya
lain pendekatannya
apa yang penting..zulie, berusaha lah..
itu je yg aku nk bagitau..xmau lebih2..biarlah setakat surface2 je..klu yg deep2 biar aku je yg tau..
wish me luck..

0 comments:

Post a Comment

komen la yang boleh membina dan membantu ye...

Related Posts with Thumbnails

Tags

Blog Archive

Archive