Selamat mengunjungi ke Laman Blog Kami.. Kami amat mengalu-alukan kehadiran anda ke Laman Blog Kami...

Thursday, July 8, 2010

PENING~~~

Posted by [ Z U L I E ] 5:58 PM, under | 3 comments

Assalamualaikum...
today i feel so dizzy..pening..
aah...pening!!!

mmg rasa x larat..nasib baik la tengahari td still ade selera makan..
balik je bilik td, rasa nk tdo kejap,tp terasa pening..so,xleh tido
aku rasa aku pening ni sebab kurang air dalam badan rasanya..mmg aku akui sejak kebelakangan ini aku kurang selera makan n kurang minum air masak..
uh..mmg ussah klu xde selera makan..rasa nk muntah..
jadi, selagi sihat..nikmatilah kehidupan yang bermakna ni..
hope pasni aku ok..bertahan zulie..
mmg rasa x larat..tp malam ni makan la cikit..
sekejap je masa berlalu..esok dh jumaat
wish me luck k..love u all

3 comments:

pening??
rehat la.minum air byk2.tenangkan fikiran.tidur secukupnye..

tu la pasal..
air dalam badan berkurangan..huhu

tu la pasal..
kekurangan air dalam badan..*ahaks

Post a Comment

komen la yang boleh membina dan membantu ye...

Related Posts with Thumbnails

Tags

Blog Archive

Archive