Selamat mengunjungi ke Laman Blog Kami.. Kami amat mengalu-alukan kehadiran anda ke Laman Blog Kami...

Wednesday, August 25, 2010

Assignment..aduhai

Posted by [ Z U L I E ] 1:55 AM, under | No comments

puasa..puasa..bulan barakah..bulan baik

assalamulaikum..
hari ni aku nak cite sikit..dah lame x luahkan perasaan kat blog ni..rindu la lak.
berpandukan title yg aku tulis.pasal assignmnet..
adakah anda suke assignmnet???
ade yg YE dan ade yg OH,NO!
yang mane satu anda??dan yang mane satu aku??ok,rahsia..jawab dalam hati je ok!
balik dr practicum ( mengajar 2 bulan di sekolah ), seperti biasa...menjalani rutin seorang pelajar..
masih dengan kuliah + assignment yg semakin meningkat..harap akan menurun..hehe
mmg byk assignment..tp kadang2 bagus..semuanya TIME MANAGEMENT!..
tapi malas byk menguasai diri aku..aish,zulie..berubah la..
aku harap aku dpt siapkan assignment..
tenang..x serabut...
aku tau ko tgh counting ape zulie..hehe..apakah itu???rahsia lagi..tido pun semakin lewat..kadang2 dok je mengadap laptop,tp xtau nak start wt assignment yang mane dl..haha..
lupe lak nak bagitau,td pas aku bukak pose td, aku tgk la kt luar cafe..wah,terpegun..CANTIKNYE BULAN!! warnenye yg cantik + terang..sangat kagum..indahnya ciptaanNya..
hampir stgh bulan dah berpuasa..
anyway,selamat berpuasa + bersahur.

0 comments:

Post a Comment

komen la yang boleh membina dan membantu ye...

Related Posts with Thumbnails

Tags

Blog Archive

Archive