Selamat mengunjungi ke Laman Blog Kami.. Kami amat mengalu-alukan kehadiran anda ke Laman Blog Kami...

Friday, August 27, 2010

kisah hari itu di surau

Posted by [ Z U L I E ] 3:09 PM, under | No comments

Assalamulaikum..
Pada hari Rabu yang lepas, kelas aku 6 sned 1 dan 6 sned 2 telah ditugaskan untuk buka puasa di surau..aku datang ngan iza ke surau pada jam 7.00 malam..ramai gak yang datang..makanan telah siap dihidang...dah abis buka puasa, kemas2,mop2,sapu2,basuh2..kawan2 yang lain pun ada..sempat jugak aku tangkap gamba..hehe..sekadar sebagai kenangan..

Inilah kali pertama aku pakai tudung ni..ok la..aku kurang biasa pakai tudung ni..tp,selesa gak..senang sikit,sebabnye b4 g surau td,kelam kabut sikit,so capai je la tudung ni..mmg x pernah pakai lagi tudung ni..ape2 pun SELAMAT BERPUASA

anda mahu berbuka di mana? ......berfikir..

0 comments:

Post a Comment

komen la yang boleh membina dan membantu ye...

Related Posts with Thumbnails

Tags

Blog Archive

Archive