Selamat mengunjungi ke Laman Blog Kami.. Kami amat mengalu-alukan kehadiran anda ke Laman Blog Kami...

Tuesday, October 19, 2010

minat lame, tp terasa excited!

Posted by [ Z U L I E ] 1:20 AM, under | No comments

salam
aku rasa gembira
sebenarnya dah lama dh aku meminati nk lakukan something ni..sangat lama..dari sekolah menengah..harap2 dpt memberanikan diri..mencuba drpd menjinak-jinakkan diri..manakan tahu, akan berkembang nanti..rahsia dahulu..mungkin mengambil masa yang lama..cuba untuk mengumpul..belajar dahulu..mungkin bukan sekarang, tapi SUATU hari nanti...InsyaAllah.

Gembira hati, hanya Tuhan yang tahu..mungkin aku tiada bakat, tapi apa salahnya jika kita mencuba..tiada salah..usaha itu penting kalau tak tidak adalah kata-kata hikmat ' Usaha itu tangga kejayaan'..Bila aku bermonolog sendiri, tercuit hati~~..bila tersenyum, senang hatiku rasa..

Memang aku akui, aku meminati sesuatu ini..tetapi menjadi lebih berkobar-kobar semangatku seperti api yang marak dibakar..ceh, hiperbola la pulak.sebenarnya, benda ini tercetus baru je sebentar tadi..
ok, la..malam sudah semakin lewat..kalau di kampung, hanya kedengaran cengkerik menghiasi malam yang indah, namun di bilikku tika ini, hanya kedengaran bunyi kipas yang berpusing. Maklum la, kipas masih baru..putih bersih lagi...Oh, tiba-tiba perasaan ke arah KAMPUNG menggamitku..nak balik!
sekian
Selamat malam
Guten nacht
Good night

0 comments:

Post a Comment

komen la yang boleh membina dan membantu ye...

Related Posts with Thumbnails

Tags

Blog Archive

Archive