Selamat mengunjungi ke Laman Blog Kami.. Kami amat mengalu-alukan kehadiran anda ke Laman Blog Kami...

Thursday, November 4, 2010

Jom naik basikal roda tiga!!

Posted by [ Z U L I E ] 10:30 PM, under | 3 comments

Salam pembuka bicara..
huh, letih!Lega perut dah kenyang~~suke hati, kalau x, alahai...lapar je
entry for today is 'Jom naik basikal roda tiga'


Jangan ade yang silap..nanti ade yang ingat nak naik basikal budak2 yang ade roda 3 tu..ye la, budak baru belajar..jangan la terus bagi basikal besar2..alahai, comelnye kan bile tgk budak2 bawak basikal roda tiga..dah la basikal colourful..aku dulu pun ade 1..warne pink lagi tu..

Eh, bukan nak cite pasal basikal budak2 la!!!aiyo! ni pasal trishaw..atau basikal roda tiga..atau, alah beca la... sape pernah naik beca!!angkat tangan..mengaku cepat..coz aku ni ingat2 lupa sama ada aku pernah naik beca atau x..kalau beca yg pameran itu pernah la..yg pak cik bw jalan2 x berapa ingat pernah atau x..hehe..*simptom2 lupa mula datang bila nak dekat pekse..aish..kene hindari ni

arini dpaat bergambar dengan beca je..
lain kali la naik..nak naik jugak!x kira... mcm baru sampai penang.padahal dah 4 tahun setengah kat tanjung ni tibe2 arini rase nk bergamna ngn beca hiasan kt bahagian bawah prangin mall sebelum ni xde rs pn nk amik gamba..

jd, ini lah hasilnya~~~Tadaa~~~~

peace mesti ada~~

jom kita naik!

3 comments:

amboi.. bergambar dgn beca.. !! mesti best kan??

nnt bergamba la jugak
harap2 pak cik beca xbawa lari..heheh

Post a Comment

komen la yang boleh membina dan membantu ye...

Related Posts with Thumbnails

Tags

Blog Archive

Archive