Selamat mengunjungi ke Laman Blog Kami.. Kami amat mengalu-alukan kehadiran anda ke Laman Blog Kami...

Tuesday, November 2, 2010

mode: don't know

Posted by [ Z U L I E ] 12:46 PM, under | 2 comments

Salam..
exam semakin hampir..memang hampir..*aku x tipu! tapi, lagi dekat exam, lagi la aku kuat tgk cte drama korea, baca novel online, lagi 1 lagi la banyak tidur..aish, ape nak jadi ni zulie..

banyak kan tulisan kat buku ini..tu yg jadi malas nk study..kalo ade gamba kartoon, ok gak..*ahaks

kalau la boleh tekun seperti di atas..harap dapat menjadi tekun..sebab aku ni bukan rajin sgt..malas gak..baca novel memang rajin..hehe
gambar di atas: aku ( zulie )_akok ana_diya

tapi, kalo bagi novel, aku x kesah..makan lambat ckit pun xpe..sbb aku memang suke membaca *harap maklum, membaca novel ok!..kalo dulu membaca novel yang tebal2.skrg disebabkan ketiadaan novel, jadi aku amik langkah membaca novel secara online..best gak..kalo orang lain maybe xtahan sbb kene sengkang mata membaca tulisan kecik2 kt laptop mereka..tp, aku tahan walaupun smpi lewat pagi!!bagus x??haha

*begitu harap dapat menjadi rajin..ok la, perut pun dah lapar.
saya kuat makan..memang sangat suka makan!gembira..

2 comments:

zulie yg kuat makan.. tp zulie rajin.. zulie pandai... hari2 hujan mmg buat kita rasa lembab sket.. tp exam bakal menyusul.. gud luck zulie

good luck jugak ikhram..
harap dpt mood utk study..wlpun skrg masih not in mood..=)

Post a Comment

komen la yang boleh membina dan membantu ye...

Related Posts with Thumbnails

Tags

Blog Archive

Archive