Selamat mengunjungi ke Laman Blog Kami.. Kami amat mengalu-alukan kehadiran anda ke Laman Blog Kami...

Monday, January 3, 2011

new year..2011

Posted by [ Z U L I E ] 11:07 PM, under | 1 comment

salam...
salam 1 malaysia..salam new year rakan-rakan..tahun 2011 pembuka bicara kini..berlalu sudah tahun suka duka 2010..moga tahun 2011 ini lebih baik daripada tahun sebelum-sebelum ini..InsyaAllah..ku hanya memohon kepadaMu Ya Allah~~~

setelah hampir 2 bulan aku tidak menjenguk khabar blog ku ini..rindu sekali sebenarnya, tapi entah mengapa begitu liat untuk menaip atau menceritakan sesuatu perkara itu.. terdapat beberapa kesulitan yang kerap kali melanda

3.1.2011...jika masih sekolah, ini lah hari pertama ku melangkah ke sekolah untuk memulakan sesi sekolah yang baru..fresh..tapi, aku kini bukan berada di sekolah, tapi aku sudah melangkah masuk semester baru iaitu sem 7..kalau dicampur dengan masa foundation, maksudnya sudah semester 10..wow,angka yang besar!lagaknya seperti belajar untuk menjadi doktor..tapi bukan lah doktor seperti yang ku impikan selama ini...aku kini bakal guru..yang akan melangkah mengajar murid-murid untuk praktikum ke-3..selama 3 bulan..semuanya sekolah yang berlainan dan latar belakang sekolah yang mempunyai ceritanya yang tersendiri..ku hanya berharap dan berdoa segala urusanku dipermudahkan dan dapat menempuh segala cabaran dengan penuh kesabaran dan cekal..InsyaAllah..

3.1.2011...bertemu dengan rakan-rakan kelas dan kursus..sembang-sembang itu memang pasti..kuliah pertama bermula dengan baik..walaupun kini kehilangan seorang sahabat, namun kami akan menyambungnya..Al-Fatihah buat sahabat kami..Allahyarham Ahmad Abdillah Hafiz..moga aman di sana~

sekarang sudah tiada apa yang mahu dicoret lagi..aku sudah letih...masih letih...
Tapi, aku gembira hari ini..seronok...moga apa yang diimpikan akan tercapai..InsyaAllah..
"Walau apa pun, bersederhanalah...."...Moga kita semua tenang hati + dipermudahkan urusan..

Moga perjalanan hidupku dipermudahkan...
Jika ada tersalah apa-apa, maafkan la aku...aku hanya insan biasa~~wassalam

1 comments:

hehe..gud lak in proposal :)

Post a Comment

komen la yang boleh membina dan membantu ye...

Related Posts with Thumbnails

Tags

Blog Archive

Archive